آمار روند تغییرات سازمان میادین و بازارهای روز در سالهای 1394-1390
متوسط روزانه محصول عرضه شده (تن)تعداد کل میادینتعداد کل بازارهای روزتعداد کل غرفه هاتعداد کل بازارهای محله ایمتوسط روزانه تعداد خانوارهای مراجعین به میادین و بازار ها (هزارخانوار)محل عرضه محصولات سالم، طبیعیIPM،، مدیریت شده ارگانیک (تعداد)محصولات ارگانیک، طبیعی و IPM عرضه شده (تن)غرفه های عرضه کننده طرح رهگیری و شناسنامه دار کردن محصولات (تعداد)ایجاد شبکه ترازو و صندوق های فروشگاهی مرتبط با سامانه مرکزی (تعداد)بازارهای دریافت کننده علامت استاندارد فروشگاهی (تعداد)
0200040006000800010،00012،00014،00016،00018،00020،000
میزان تغییر
منبع
توضیحات
این آمار بیانگر روند تغییرات سازمان میادین و بازارهای روز در سالهای 1394-1390 است.
مرجع
سالنامه آماری شهرداری تهران، سال 1394